WEITI » Aktualności »
Komunikaty Dziekanatu
W związku z Zarządzeniem Rektora PW:
nr 16/2020 z dnia 11.03.2020 r. , nr 23/2020 z dnia 8.04.2020 r. , 104/2020 z dnia 30.09.2020 r. oraz nr 6/2021 z 27.01.2021 r.
obsługa studentów do 16 czerwca 2021 r. odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikacji mailowej lub telefonicznej !
Dziekanat pracuje od poniedziałku do piątku, |
|
|
w godzinach 8:00 - 16:00. | ||
W sprawach wymagających osobistego stawienia się, Studenci przyjmowani są po wcześniejszym ustaleniu terminu. |
Wniesienie opłaty po upływie wyznaczonego terminu skutkuje naliczeniem odsetek ustawowych za opóźnienie i obciążeniem kosztem opłaty za wysyłanie przez Uczelnię pisemnego wezwania do zapłaty.
W semestrze letnim 2021L, po każdej turze zapisów koordynatorzy przedmiotów mogą dokonywać w portalu USOS-web przesunięć studentów pomiędzy grupami zajęciowymi. Odbędzie się sześć iteracji zapisów w dniach od 18 do 25 lutego 2021.
Wnioski stypendialne - nowy sposób składania dokumentów!
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną i Zarządzeniem Rektora PW nr 104/2020 w sprawie funkcjonowania Politechniki Warszawskiej w okresie epidemii COVID-19, zostały wprowadzone zmiany w sposobie składania wniosków stypendialnych.
Spotkanie informacyjne dla studentów rozpoczynających studia w sem. letnim 2021, na kierunku Elektronika
Spotkanie odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams, w poniedziałek 22.lutego br., o godz 10:15
Spotkanie informacyjne dla studentów rozpoczynających studia w sem. letnim 2021, na kierunku Informatyka
Spotkanie odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams, w poniedziałek 22.lutego br., o godz 14:15
Spotkanie informacyjne dla studentów rozpoczynających studia w sem. letnim 2021, na kierunku Telekomunikacja
Spotkanie odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams, w piątek 19 lutego br., o godz. 12:15.
Spotkanie ze studentami, którzy ukończyli studia na innych wydziałach Politechniki Warszawskiej lub są absolwentami innych uczelni odbędzie się 12 lutego o godz. 17:15, zdalnie za pośrednictwem MS Teams.
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami rekrutacji na poszczególne kierunki.
Studenci, którzy złożyli lub będą składać prace inżynierskie w sem. zimowym (2020Z) i ubiegają się o przyjęcie na studia magisterskie rozpoczynające się w sem. letnim (2021L) otrzymają do końca semestru zastępczą rejestrację na programie 103A-X Przygotowanie do podjęcia studiów , umożliwiającą zapisy na przedmioty.
Dokumenty kandydatów zakwalifikowanych na studia stacjonarne pierwszego stopnia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych będą przyjmowane w dniach 2–3 lutego 2020 r.
Uwaga: ustalenia dotyczące przeprowadzenia egzaminu dyplomowego mogą ulec zmianie, prosimy o śledzenie aktualizacji.
Ocena zajęć prowadzonych na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych w semestrze zimowym 2020Z zostanie przeprowadzona w portalu USOS-web. Ankiety można wypełniać od 14 grudnia 2020 do 14 lutego 2021 .
Prosimy studentów o zapoznanie się z terminarzem działań związanych z rozliczeniem semestru zimowego 2020Z, rejestracją na semestr letni 2021L i zapisami na przedmioty w semestrze 2021L.
Składanie próśb o zapis na przedmioty w semestrze letnim 2021L odbędzie się w dniach od 18 stycznia do 14 lutego 2021 . Rozpatrzenie próśb o zapis odbędzie się w sześciu iteracjach zapisów w dniach od 18 do 25 lutego 2021 . Zapis na przedmioty będzie trwały i ostateczny, poczynając od pierwszej iteracji zapisów, natomiast w kolejnych iteracjach studenci będą mogli tylko składać dodatkowe prośby o zapis, lub będą mogli wycofywać złożone wcześniej prośby, ale tylko w przypadku gdy nie zostali zapisani na dany przedmiot.
Podział studentów na specjalności nastąpi w systemie USOS. Deklaracje wyboru specjalności należy złożyć w portalu USOS-Web w dniach od 7 do 20 stycznia 2021 r.
Podział studentów na instytuty dyplomujące nastąpi w systemie USOS. Deklaracje wyboru instytutu należy złożyć w portalu USOS-Web w dniach od 8 do 18 grudnia 2020 r.
Termin przesyłania oświadczeń droga elektroniczną, to 13.12.2020 r.
Dostępna jest ostateczna lista osób ubiegających się o stypendium Rektora dla najlepszych studentów .
Termin przesyłania oświadczeń droga elektroniczną, to 07.12.2020 r.
Studenci, którzy nie zaliczyli jeszcze szkolenia bibliotecznego mogą do niego przystąpić w terminie 8-17 grudnia 2020 r.