Rejestracja studentów studiów stacjonarnych na semestr zimowy 2024Z

Rejestracja będzie przeprowadzona wg następującego harmonogramu:

  1. W dniu 17 września 2024 r. (wtorek) ok. godz. 18:50 w portalu USOS-web na indywidualnych kontach studentów zostaną ogłoszone wstępne decyzje rejestracyjne (status zaliczenia bądź niezaliczenia etapu studiów oraz rejestracja na kolejny etap lub brak rejestracji).
  2. Składanie przez studentów wyjaśnień dotyczących osiągnięć uzyskanych w semestrze 2024L odbędzie się 18 września 2024 r. (środa) od godz. 10:00.
  • W przypadku studentów studiów pierwszego stopnia, semestrów 1-5 (lub 1-6 dla studiów anglojęzycznych), którzy spodziewają się niekorzystnych decyzji rejestracyjnych, konieczne jest złożenie podania zawierającego wyjaśnienia studenta w portalu USOS-web do dnia 18 września 2024 r. (środa) do godziny 10:00 *)

Rozstrzygnięcia zostaną przekazane studentom składającym wyjaśnienia w portalu USOS-web w odpowiedzi na podanie w postaci decyzji Prodziekana, ponadto w wybranych przypadkach przeprowadzone zostaną rozmowy ze studentami przy użyciu aplikacji MS Teams w dniu 18 września 2024 r. (środa) zgodnie z następującym harmonogramem (inicjatorem rozmowy będzie Prodziekan):

Semestr 1 i 2 – w godzinach 10:00-12:00

Semestr 3 i 4 – w godzinach 12:00-13:00

Semestr 5 – w godzinach 14:00-15:00

Studia anglojęzyczne (semestry 1-6) – w godzinach 15:00-16:00

  • W przypadku studentów studiów pierwszego stopnia, semestrów 6, 7 (lub 7, 8 dla studiów anglojęzycznych) oraz studentów studiów drugiego stopnia, powinni oni zwrócić się z wyjaśnieniami do odpowiedniego Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. Nauczania pocztą elektroniczną do godziny 10:00, 18 września 2024 r. (środa). 

Rozstrzygnięcia zostaną przesłane na adresy email studentów składających wyjaśnienia, ponadto w wybranych przypadkach przeprowadzone zostaną rozmowy ze studentami przy użyciu aplikacji MS Teams z inicjatywy odpowiedniego Dyrektora.

Adresy e-mail do składania wyjaśnień:

Instytut Telekomunikacji - danuta.wojter@pw.edu.pl

Instytut Systemów Elektronicznych - piotr.wieczorek@pw.edu.pl

Instytut Radioelektroniki i Technik Multimedialnych - andrzej.buchowicz@pw.edu.pl

Instytut Mikroelektroniki i Optoelektroniki - slawomir.szostak@pw.edu.pl

Instytut Informatyki - rajmund.kozuszek@pw.edu.pl 

Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej - tomasz.traczyk@pw.edu.pl 

Składanie przez studentów egzaminów komisyjnych i odwołań od decyzji rejestracyjnych.

  1. Składanie przez studentów egzaminów komisyjnych (na egzaminy kierowani są studenci w wyjątkowych, szczególnie uzasadnionych przypadkach zgodnie z regulaminem studiów) odbędzie się 19 września 2024 r. (czwartek) od godz. 10:00. Studenci z wyznaczonymi egzaminami komisyjnymi zostaną powiadomieni (pocztą elektroniczną lub telefonicznie) o jego trybie oraz godzinie składania przez odpowiedni Sekretariat.
  2. Składanie przez studentów odwołań od decyzji rejestracyjnych do Dziekana, prof. Tomasza Stareckiego, odbędzie się do dnia 19 września 2024 r. (czwartek) do godz. 18:00. Odwołania do Dziekana należy składać w portalu USOS-web wraz z wyjaśnieniami *)
  3. Przyjęcia studentów w sprawie odwołań dotyczących decyzji rejestracyjnych odbywać się będą w dniu 20 września 2024 r. (piątek) od godz. 10:00.

Decyzje Dziekana zostaną przekazane studentom składającym wyjaśnienia w portalu USOS-web, ponadto w wybranych przypadkach od godziny 10:00 przeprowadzone zostaną rozmowy ze studentami przy użyciu aplikacji MS Teams. Inicjatorem przeprowadzanej rozmowy będzie Dziekan.

––– 

*) Wyjaśnienia mogą dotyczyć tylko wstępnej decyzji o skreśleniu (braku rejestracji na kolejny etap) i powinny zawierać uzasadnienie prośby o zmianę tej decyzji. Wyjaśnienia powinny być umieszczone w podaniu złożonym w portalu USOS-web po zalogowaniu na indywidualne konto studenta.