Biuro Administracyjne
Obsługa Badań | |
Specjalista ds. administracji Pełnomocnik ds. funduszy strukturalnych Pełnomocnik Dziekana pełniący funkcję sekretarza Rady Wydziału Wydziałowy Rzecznik Zaufania mgr Grzegorz Mańko |
tel. +48 22 234 61 55 grzegorz.manko@pw.edu.pl pok. 200 |
Specjalista ds. administracji mgr Luiza Kowalczyk |
tel. +48 22 234 73 61 luiza.kowalczyk@pw.edu.pl pok. 200 |
Sekcja ds. komunikacji i promocji | |
Specjalista ds. informacji i promocji na Wydziale
|
pok. 200 |
Specjalista ds. informacji na Wydziale
|
tel. +48 22 234 70 81 pok. 200 |
Zamówienia publiczne | |
Starszy referent ds. zamówień publicznych |
tel. +48 22 234 61 66 karolina.zawistowska@pw.edu.pl pok. 101 |
Specjalista ds. zamówień publicznych |
tel. +48 22 234 51 01 fax +48 22 234 58 97 krzysztof.abramczyk@pw.edu.pl pok. 101 |
Zakres działań Biura Administracyjnego obejmuje:
- w obszarze obsługi działalności badawczej i sprawozdawczości:
- wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on oraz do Bazy Wiedzy PW – w wymaganym zakresie – oraz kontrola poprawności danych dotyczących WEiTI,
- opracowywanie sprawozdań Dziekana oraz raportów z zakresu działalności WEiTI;
- w obszarze promocji i informacji:
- opracowywanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych WEiTI,
- opracowywanie zawartości serwisu internetowego WEiTI, a także prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej w sieci Internet,
-
prowadzenie repozytorium na potrzeby dokumentowania ważnych lub ciekawych wydarzeń
na WEiTI i osiągnięć naukowo-badawczych pracowników WEiTI;
- w obszarze zamówień publicznych:
- ewidencja, przygotowywanie planów, zamówień oraz sprawozdań dotyczących WEiTI,
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych i ich realizacja,
- archiwizowanie dokumentacji przetargowych.