Dziekanat
PONIEDZIAŁEK: 12.00 - 15.00
WTOREK: 12.00 - 15.00
ŚRODA: Nieczynne
CZWARTEK: 12.00 - 15.00
PIĄTEK: 9.00 - 12.00
Dziekanat zastrzega sobie prawo nieodbierania telefonów w godzinach przyjęć studentów.
Za utrudnienia przepraszamy.
Kierownik Dziekanatu
Sylwia Lipska, pokój 112,
tel. +48 22 234 74 11
Sylwia.Lipska@pw.edu.pl
Specjalista ds. administracyjnych
|
tel. +48 22 234 73 85 Sylwia.Ejsmont@pw.edu.pl pok. 110 |
Specjalista ds. administracyjnych Paweł Cepuch |
tel. +48 22 234 57 93 Pawel.Cepuch@pw.edu.pl pok. 111 |
Specjalista ds. administracyjnych
|
tel. +48 22 234 57 93 Ewa.Plonowska-Sztanc@pw.edu.pl pok. 111 |
Specjalista ds. administracyjnych
|
tel. +48 22 234 57 93 Aldona.Swietochowska@pw.edu.pl pok. 111 |
Specjalista ds. administracyjnych
|
tel. +48 22 234 74 11 Marta.Kwiatkowska@pw.edu.pl pok. 112 |
Kierownik Dziekanatu
|
tel. +48 22 234 74 11 Sylwia.Lipska@pw.edu.pl pok. 112 |
Specjalista ds. administracyjnych
|
tel. +48 22 234 79 11 Katarzyna.Labuda@pw.edu.pl pok. 119 |
Specjalista ds. administracyjnych
|
tel: +48 22 234 61 60 Aneta.Libera@pw.edu.pl pok. 119 |
Specjalista ds. administracyjnych
|
tel. +48 22 234 57 75 Anna.Neubart@pw.edu.pl pok. 158 |
Specjalista ds. administracyjnych
|
tel. +48 22 234 36 73 Alicja.Stolarczyk@pw.edu.pl pok. 158 |
Specjalista ds. administracyjnych
|
tel. +48 22 234 36 73 Monika.Ciechonska@pw.edu.pl pok. 158 |
Starszy specjalista ds. administracyjnych
|
tel. +48 22 234 57 70 Jolanta.Wasilewska@pw.edu.pl pok. 160 |
Zakres działań Dziekanatu dotyczy organizacji i realizacji zadań w obszarach nauczania oraz spraw studenckich i obejmuje w szczególności:
- obsługę administracyjną na poziomie WEiTI procesu rekrutacji na studia pierwszego i drugiego stopnia;
- prowadzenie spraw związanych z realizacją procesów kształcenia;
- rozliczanie z uzyskanych zaliczeń i załatwianie formalności związanych ze studencką wymianą zagraniczną;
- organizację obowiązkowego szkolenia BHP dla studentów pierwszego semestru;
- obsługę administracyjną realizacji toku studiów; sporządzenie rozkładu zajęć dydaktycznych, obsługę spraw związanych ze zlecaniem prowadzenia zajęć i rozliczaniem godzin dydaktycznych;
- obsługę administracyjną procesu przyznawania świadczeń pomocy materialnej dla studentów i doktorantów;
- obsługę administracyjną procesu przyznawania studentom WEiTI miejsc w domach studenckich;
- kontrolę zgłaszania, rejestrowania i wyrejestrowywania studentów w ZUS, zgłaszanie do ubezpieczenia zdrowotnego studentów, doktorantów oraz ich rodzin;
- prowadzenie dokumentacji z zakresu opłat wynikających z przebiegu studiów i nadzór nad terminowością ich wnoszenia;
- współpracę z kołami naukowymi, Wydziałową Radą Samorządu Studenckiego i z innymi organizacjami studenckimi;
- organizowanie na WEiTI immatrykulacji, wręczania dyplomów ukończenia studiów oraz współudział w organizowaniu innych uroczystości akademickich.