Procedura zapisów na przedmioty realizowane w semestrze letnim 2024/2025

Składanie próśb o zapis na przedmioty (deklarowanie przedmiotów) realizowanych w semestrze letnim 2025L odbywa się za pośrednictwem portalu USOS-web »» 

Prośby o zapis mogą być składane przez studentów w następujących dniach:

  • od 23 stycznia 2025 (czwartek) – od godz. 18:50
  • do 9 lutego 2025 (niedziela) – do godz. 23:59

Natomiast zapisy na przedmioty odbędą się w sześciu turach w dniach od 14 lutego do 21 lutego 2025 r.

Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych obsługuje następujące rejestracje:

  • EITI-(Przedmioty)---2025L
  • EITI-MCHTR-(Przedmioty obieralne)-Inżynieria biomedyczna-inż.-2025L
  • EITI-MCHTR-( Przedmioty obowiązkowe )-Inżynieria biomedyczna-inż.-2025L
  • EITI-MCHTR-(Przedmioty obieralne)-Inżynieria biomedyczna-mgr.-2025L
  • EITI-MCHTR-( Przedmioty obowiązkowe )-Inżynieria biomedyczna-mgr.-2025L

  Złożenie prośby o zarejestrowanie dotyczy całego przedmiotu (a nie konkretnych grup zajęciowych w jego ramach). Wpisanie do konkretnej grupy zajęciowej odbywa się automatycznie w trakcie zapisów na przedmioty.

W semestrze letnim 2025L zapisy na przedmioty (rozpatrzenie zgłoszonych próśb o zapis) odbędą się – zawsze pomiędzy godz. 14:50 a 18:00
– w następujących dniach:

  • 14 lutego 2025 (piątek) – pierwsza tura zapisów
  • 17 lutego 2025 (poniedziałek) – druga tura zapisów
  • 18 lutego 2025 (wtorek) – trzecia tura zapisów
  • 19 lutego 2025 (środa) – czwarta tura zapisów
  • 20 lutego 2025 (czwartek) – piąta tura zapisów
  • 21 lutego 2025 (piątek) – szósta (ostatnia) tura zapisów

Po każdej turze zapisów studenci mogą składać nowe prośby o zapis (na wolne miejsca) w portalu USOS-web zgodnie z poniższym harmonogramem:

  • od 23 stycznia, godz. 18:50 do 9 lutego, godz. 23:59
  • od 14 lutego, godz. 18:50 do 17 lutego, godz. 14:00
  • od 17 lutego, godz. 18:50 do 18 lutego, godz. 14:00
  • od 19 lutego, godz. 06:50 do 19 lutego, godz. 14:00
  • od 20 lutego, godz. 06:50 do 20 lutego, godz. 14:00
  • od 21 lutego, godz. 06:50 do 21 lutego, godz. 14:00

Uwaga!

Wszyscy studenci będą mieli możliwość wnioskowania o wypis za pośrednictwem elektronicznego podania na swoim koncie w USOS-web (zakładka Dla Studentów – podanie ePW - 103X-NAU-WYPIS -- Prośba o wypisanie z przedmiotu poza okresem dozwolonym)

Wskazane podanie o wypis oraz podanie o zapis poza okresem dozwolonym będzie można składać najpóźniej do 27 lutego 2025 r.

Korekty przydziału studentów do grup zajęciowych w portalu USOS-web

Poczynając od trzeciej tury, po każdej turze zapisów koordynatorzy przedmiotów mogą przesuwać studentów między grupami zajęciowymi w portalu USOS-web od godz. 18:50 do godz. 6:00 następnego dnia (zapis na przedmioty odbywa się zawsze między godz. 14:50 a 18:00). Natomiast po ostatniej (szóstej) turze zapisów przesunięcia studentów pomiędzy grupami zajęciowymi są możliwe aż do końca semestru.

Przesunięć studentów między grupami zajęciowymi mogą dokonywać koordynatorzy przedmiotów bezpośrednio w portalu USOS-web, a skutki tych działań są natychmiast widoczne dla studentów.