Dziekanat
Dziekanat pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.
Godziny przyjęć studentów w Dziekanacie (pok. 110, 111, 112, 119, 158):
PONIEDZIAŁEK: 9.00 - 12.00 - pokoje 110, 111, 112
PONIEDZIAŁEK: 12.00 - 15.00 - pokoje 119, 158
WTOREK: 12.00 - 15.00
ŚRODA: Nieczynne
CZWARTEK: 12.00 - 15.00
PIĄTEK: 9.00 - 12.00
Dziekanat zastrzega sobie prawo nieodbierania telefonów w godzinach przyjęć studentów.
Za utrudnienia przepraszamy.
Specjalista ds. administracyjnych mgr Paweł Cepuch |
tel. +48 22 234 57 93
|
Specjalista ds. administracyjnych inż. Sylwia Ejsmont |
tel.:48 22 234 73 85
Sylwia.Ejsmont@pw.edu.pl
|
Specjalista ds. administracyjnych inż. Ewa Płonowska-Sztanc |
tel. +48 22 234 57 93
|
||
Specjalista ds. administracyjnych mgr Marta Kwiatkowska |
tel. +48 22 234 74 11
|
Specjalista ds. administracyjnych mgr inż. Sylwia Lipska |
tel. +48 22 234 74 11
|
Specjalista ds. administracyjnych lic. Katarzyna Łabuda |
tel. +48 22 234 79 11
|
Specjalista ds. administracyjnych mgr inż. Aneta Libera |
tel: +48 22 234 61 60
|
Specjalista ds. Administracyjnych mgr Anna Neubart |
tel. +48 22 234 57 75
|
Specjalista ds. administracyjnych Alicja Stolarczyk |
tel. +48 22 234 36 73
|
Starszy specjalista ds. administracyjnych Jolanta Wasilewska |
tel. +48 22 234 57 70
|
Specjalista ds. administracyjnych Monika Ciechońska |
tel. +48 22 234 36 73
|
Zakres działań Dziekanatu dotyczy organizacji i realizacji zadań w obszarach nauczania oraz spraw studenckich i obejmuje w szczególności:
- obsługę administracyjną na poziomie WEiTI procesu rekrutacji na studia pierwszego i drugiego stopnia;
- prowadzenie spraw związanych z realizacją procesów kształcenia;
- rozliczanie z uzyskanych zaliczeń i załatwianie formalności związanych ze studencką wymianą zagraniczną;
- organizację obowiązkowego szkolenia BHP dla studentów pierwszego semestru;
-
obsługę administracyjną realizacji toku studiów; sporządzenie rozkładu zajęć dydaktycznych,
obsługę spraw związanych ze zlecaniem prowadzenia zajęć i rozliczaniem godzin dydaktycznych; -
obsługę administracyjną procesu przyznawania świadczeń pomocy materialnej dla studentów
i doktorantów; - obsługę administracyjną procesu przyznawania studentom WEiTI miejsc w domach studenckich;
-
kontrolę zgłaszania, rejestrowania i wyrejestrowywania studentów w ZUS,
zgłaszanie do ubezpieczenia zdrowotnego studentów, doktorantów oraz ich rodzin; -
prowadzenie dokumentacji z zakresu opłat wynikających z przebiegu studiów i nadzór
nad terminowością ich wnoszenia; - współpracę z kołami naukowymi, Wydziałową Radą Samorządu Studenckiego i z innymi organizacjami studenckimi;
- organizowanie na WEiTI immatrykulacji, wręczania dyplomów ukończenia studiów oraz współudział w organizowaniu innych uroczystości akademickich.