Ustalenia dotyczące rejestracji studentów studiów stacjonarnych na semestr zimowy w roku akademickim 2025/2026
Rejestracja będzie przeprowadzona wg następującego harmonogramu:
- Wstępne decyzje rejestracyjne (status zaliczenia bądź niezaliczenia etapu studiów oraz rejestracja na kolejny etap lub brak rejestracji) zostaną ogłoszone w dniu 17 września 2025 r. (środa) ok. godz. 18:50 w portalu USOS-web na indywidualnych kontach studentów.
- Składanie przez studentów wyjaśnień dotyczących osiągnięć uzyskanych w semestrze 2025L odbędzie się 18 września 2025 r. (czwartek) od godz. 10:00.
· W przypadku studentów studiów pierwszego stopnia, semestrów 1-5
(lub 1-6 dla studiów anglojęzycznych), którzy spodziewają się niekorzystnych decyzji rejestracyjnych, konieczne jest złożenie podania zawierającego wyjaśnienia studenta w portalu USOS-web do dnia 18 września 2025 r. (czwartek) do godziny 10:00. *)
Rozstrzygnięcia zostaną przekazane studentom składającym wyjaśnienia w portalu USOS-web w odpowiedzi na podanie, w postaci decyzji Prodziekana, ponadto w wybranych przypadkach przeprowadzone zostaną rozmowy ze studentami przy użyciu aplikacji MS Teams w dniu 18 września 2025 r. (czwartek) zgodnie z następującym harmonogramem (inicjatorem rozmowy będzie Prodziekan):
Semestr 1 i 2 - w godzinach 10:00-12:00
Semestr 3 i 4 - w godzinach 12:00-13:00
Semestr 5 - w godzinach 14:00-15:00
Studia anglojęzyczne (semestry 1-6) - w godzinach 15:00-16:00
· W przypadku studentów studiów pierwszego stopnia, semestrów 6, 7
(lub 7, 8 dla studiów anglojęzycznych) oraz studentów studiów drugiego stopnia, powinni oni zwrócić się z wyjaśnieniami do odpowiedniego Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. Nauczania pocztą elektroniczną do godziny 10:00, 18 września 2025 r. (czwartek).
Rozstrzygnięcia zostaną przesłane na adresy email studentów składających wyjaśnienia, ponadto w wybranych przypadkach przeprowadzone zostaną rozmowy ze studentami przy użyciu aplikacji MS Teams z inicjatywy odpowiedniego Dyrektora.
Adresy e-mail do składania wyjaśnień:
Instytut Telekomunikacji – danuta.wojter@pw.edu.pl
Instytut Systemów Elektronicznych – piotr.wieczorek@pw.edu.pl
Instytut Radioelektroniki i Technik Multimedialnych – andrzej.buchowicz@pw.edu.pl
Instytut Mikroelektroniki i Optoelektroniki – marek.niewinski@pw.edu.pl
Instytut Informatyki – rajmund.kozuszek@pw.edu.pl
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej – tomasz.traczyk@pw.edu.pl
- Składanie przez studentów egzaminów komisyjnych (na egzaminy kierowani są studenci w wyjątkowych, szczególnie uzasadnionych przypadkach zgodnie z regulaminem studiów) odbędzie się 19 września 2025 r. (piątek) od godz. 10:00. Studenci z wyznaczonymi egzaminami komisyjnymi zostaną powiadomieni (pocztą elektroniczną lub telefonicznie) o jego trybie oraz godzinie składania przez odpowiedni Sekretariat.
- Składanie przez studentów odwołań od decyzji rejestracyjnych do Dziekana, prof. Tomasza Stareckiego, odbędzie się do dnia 19 września 2025 r. (piątek) do godz. 18:00. Odwołania do Dziekana należy składać w portalu USOS-web wraz z wyjaśnieniami *)
- Przyjęcia studentów w sprawie odwołań dotyczących decyzji rejestracyjnych odbywać się będą w dniu 22 września 2025 r. (poniedziałek) od godz. 10:00. Decyzje Dziekana zostaną przekazane studentom składającym odwołania w portalu USOS-web, ponadto w wybranych przypadkach od godziny 10:00 przeprowadzone zostaną rozmowy ze studentami przy użyciu aplikacji MS Teams. Inicjatorem przeprowadzanej rozmowy będzie Dziekan.
Prodziekan ds. Nauczania dr inż. Piotr Firek
*) Wyjaśnienia mogą dotyczyć tylko wstępnej decyzji o skreśleniu (braku rejestracji na kolejny etap) i powinny zawierać uzasadnienie prośby o zmianę tej decyzji. Wyjaśnienia powinny być umieszczone w podaniu złożonym w portalu USOS-web po zalogowaniu na indywidualne konto studenta.