WEITI » Studenci » Załączniki »
Plany modelowe na stacjonarnych studiach drugiego stopnia [ 2°]
Spis artykułów
Ogólna struktura planów modelowych
Plany modelowe dla poszczególnych kierunków i specjalności na stacjonarnych studiach drugiego stopnia (magisterskich) w języku polskim mają tę samą ogólną strukturę i różnią się jedynie w zakresie przedmiotów technicznych. Ogólna struktura planów modelowych jest przedstawiona w tabeli 1.
Uwaga
Ze względu na możliwość transferu zaliczeń w momencie przyjęcia na studia – w wyniku akceptacji zaliczeń uzyskanych na wcześniej odbytych studiach, np. na stacjonarnych studiach pierwszego stopnia (inżynierskich) na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych, innych studiach na Wydziale lub też studiach realizowanych poza Wydziałem – strukturę planów modelowych na studiach drugiego stopnia należy traktować orientacyjne. W szczególności, struktura przedstawiona w tabeli 1 zakłada brak transferu punktów ECTS ze studiów pierwszego stopnia w zakresie przedmiotów podstawowych specjalności.
Tabela 1. Struktura planów modelowych na stacjonarnych studiach drugiego stopnia, w przypadku braku transferu punktów ECTS ze studiów pierwszego stopnia.
semestr: | 1 | 2 | 3 | 4 | ||
Klasa programowa lub przedmiot | ECTS | ECTS | ECTS | ECTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Wychowanie fizyczne | 0 | |||||
Język obcy – egzamin | 0 | |||||
Przedmioty ekonomiczno – społeczne | 3 | 3 | ||||
Przedmioty techniczne w tym: |
30 | 28 | 19 | 5 | ||
Przedmioty podstawowe specjalności | 30 | |||||
Przedmioty zaawansowane w tym: |
28 | 19 | 5 | |||
Przedmioty zaawansowane specjalności | 20 | 10 | ||||
Przedmioty zaawansowane o różnym charakterze | 8 | 9 | 5 | |||
Dyplomowanie w tym: |
2 | 8 | 22 | |||
Pracownia problemowa magisterska | 2 | |||||
Pracownia dyplomowa magisterska | 6 | |||||
Przygotowanie pracy dyplomowej magisterskiej | 20 | |||||
Seminarium dyplomowe magisterskie 1 | 2 | |||||
Seminarium dyplomowe magisterskie 2 | 2 | |||||
Redakcja i edycja pracy dyplomowej magisterskiej | 0 | |||||
suma: | 30 | 30 | 30 | 30 |
Oznaczenia stosowane w tabelach:
- ECTS - Liczba punktów ECTS proponowanych na danym semestrze studiów
Uwaga
W wymaganiach programowych dla poszczególnych kierunków i specjalności występują niewielkie odstępstwa odnośnie liczby punktów ECTS w poszczególnych grupach przedmiotów technicznych, przy zachowaniu wymagania na łączną liczbę punktów ECTS z tych przedmiotów, dlatego w planach modelowych dla poszczególnych kierunków i specjalności też mogą występować niewielkie odstępstwa odnośnie liczby punktów ECTS w poszczególnych grupach przedmiotów technicznych, szczególnie w zakresie przedmiotów zaawansowanych.
W kolejnych artykułach przedstawiono te plany modelowe, dla poszczególnych kierunków i specjalności, w rozbiciu na poszczególne klasy programowe.