Procedura zapisów na przedmioty realizowane w semestrze zimowym 2025/2026

Składanie próśb o zapis na przedmioty (deklarowanie przedmiotów) realizowanych w semestrze zimowym2025z odbywa się za pośrednictwem portalu USOS-web »»

Prośby o zapis mogą być składane przez studentów w następujących dniach:

  • od 09 lipca 2025 (środa) – od godz. 18:50
  • do 15 września 2025 (poniedziałek) – do godz. 23:59

Natomiast zapisy na przedmioty odbędą się w sześciu turach w dniach od 23 września do 30 września 2025 r.

Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych obsługuje następujące rejestracje:

  • EITI-(Przedmioty)---2025Z
  • EITI-MCHTR-( Przedmioty obowiązkowe )-Inżynieria biomedyczna-mgr.-2025Z
  • EITI-MCHTR-( Przedmioty obowiązkowe )-Inżynieria biomedyczna-inż.-2025Z
  • EITI-MCHTR-(Przedmioty obieralne)-Inżynieria biomedyczna-inż.-2025Z

Złożenie prośby o zarejestrowanie dotyczy całego przedmiotu (a nie konkretnych grup zajęciowych w jego ramach). Wpisanie do konkretnej grupy zajęciowej odbywa się automatycznie w trakcie zapisów na przedmioty.

Zapisy na podstawie zgłoszonych przez studenta próśb o zapis na przedmiot będą odbywać się według następującego harmonogramu:

  • 23 września 2025 (wtorek) – godz. 14:50 a 18:00 – pierwsza tura zapisów
  • 24 września 2025 (środa) – godz. 14:50 a 18:00 – druga tura zapisów
  • 25 września 2025 (czwartek) – godz. 14:50 a 18:00 – trzecia tura zapisów
  • 26 września 2025 (piątek) – godz. 14:50 a 18:00 – czwarta tura zapisów
  • 29 września 2025 (poniedziałek) – godz. 14:50 a 18:00 – piąta tura zapisów
  • 30 września 2025 (wtorek) – godz. 14:50 a 18:00 – szósta (ostatnia) tura zapisów

Po każdej turze zapisów studenci mogą składać nowe prośby o zapis (na wolne miejsca) w portalu USOS-web zgodnie z poniższym harmonogramem:

  • od 23 września, godz. 18:50 do 24 września, godz. 14:00
  • od 24 września, godz. 18:50 do 25 września, godz. 14:00
  • od 25 września, godz. 18:50 do 26 września, godz. 14:00
  • od 27 września, godz. 18:50 do 29 września, godz. 14:00
  • od 30 września, godz. 6:50 do 30 września, godz. 14:00

Uwaga! Wszyscy studenci będą mieli możliwość wnioskowania o:

  • wypis z przedmiotu – wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego podania na swoim koncie w USOS-web (zakładka „Dla Studentów” – podanie ePW - 103X-NAU-WYPIS -- Prośba o wypisanie z przedmiotu poza okresem dozwolonym) – podanie będzie uruchomiane od pierwszej tury zapisów.
  • zapis na przedmiot – wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego podania na swoim koncie w USOS-web (zakładka „Dla Studentów” – podanie ePW - 103X-NAU-ZAPIS -- Prośba o wypisanie z przedmiotu poza okresem dozwolonym) – podanie będzie uruchomione po ostatniej turze zapisu tj. 30 września od 18:50

Wskazane podanie o wypis oraz podanie o zapis poza okresem dozwolonym będzie można składać najpóźniej do 07.10.2025 r.

Korekty przydziału studentów do grup zajęciowych w portalu USOS-web

Poczynając od czwartej tury, po każdej turze zapisów koordynatorzy przedmiotów mogą przesuwać studentów między grupami zajęciowymi w portalu USOS-web zgodnie z poniższym harmonogramem:

  • od 26 września, godz. 18:50 do 27 września, godz. 18:00
  • od 29 września, godz. 18:50 do 30 września, godz. 06:00
  • od 30 września, godz. 18:50 do 23 stycznia 2026, godz. 23:59

Skutki przesunięć studentów między grupami zajęciowymi w portalu USOS-web są natychmiast widoczne dla studentów.

W trakcie trwania rejestracji na przedmioty STATUS ZAPISU należy sprawdzać wyłącznie w zakładce KOSZYK.

Jeżeli widnieje tam status złożyłeś prośbę o zarejestrowanie , oznacza to, że nie zostało się zapisanym na przedmiot.

Poprawny zapis to status – jesteś zarejestrowany.

W trakcie trwania zapisów w USOS, czyli do 30.09.2025, wszystkie przedmioty na które złożyło się prośbę o zapis pojawiają się w zakładce zaliczenia etapów i podpięcia. Służy to temu, aby student mógł zrobić symulację koszyka, zobaczyć, czy to na co planuje się zapisać umożliwi mu spełnienie wymagań punktowych na danym etapie.

Po zakończeniu zapisów, w koszyku status przy przedmiotach, na które nie zostało się zapisanym, zmieni się z prośby na ODRZUCONY PERMANENTNIE.

Wtedy też we wszystkich innych zakładkach, np. w zaliczeniach etapów pojawiają się tylko przedmioty, na które jest się zarejestrowanym.