Procedura zapisów na przedmioty realizowane w semestrze letnim 2024/2025
Składanie próśb o zapis na przedmioty (deklarowanie przedmiotów) realizowanych w semestrze letnim 2025L odbywa się za pośrednictwem portalu USOS-web »»
Prośby o zapis mogą być składane przez studentów w następujących dniach:
- od 23 stycznia 2025 (czwartek) – od godz. 18:50
- do 9 lutego 2025 (niedziela) – do godz. 23:59
Natomiast zapisy na przedmioty odbędą się w sześciu turach w dniach od 14 lutego do 21 lutego 2025 r.
Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych obsługuje następujące rejestracje:
- EITI-(Przedmioty)---2025L
- EITI-MCHTR-(Przedmioty obieralne)-Inżynieria biomedyczna-inż.-2025L
- EITI-MCHTR-( Przedmioty obowiązkowe )-Inżynieria biomedyczna-inż.-2025L
- EITI-MCHTR-(Przedmioty obieralne)-Inżynieria biomedyczna-mgr.-2025L
- EITI-MCHTR-( Przedmioty obowiązkowe )-Inżynieria biomedyczna-mgr.-2025L
Złożenie prośby o zarejestrowanie dotyczy całego przedmiotu (a nie konkretnych grup zajęciowych w jego ramach). Wpisanie do konkretnej grupy zajęciowej odbywa się automatycznie w trakcie zapisów na przedmioty.
W semestrze letnim 2025L zapisy na przedmioty (rozpatrzenie zgłoszonych próśb o zapis) odbędą się – zawsze pomiędzy godz. 14:50 a 18:00
– w następujących dniach:
- 14 lutego 2025 (piątek) – pierwsza tura zapisów
- 17 lutego 2025 (poniedziałek) – druga tura zapisów
- 18 lutego 2025 (wtorek) – trzecia tura zapisów
- 19 lutego 2025 (środa) – czwarta tura zapisów
- 20 lutego 2025 (czwartek) – piąta tura zapisów
- 21 lutego 2025 (piątek) – szósta (ostatnia) tura zapisów
Po każdej turze zapisów studenci mogą składać nowe prośby o zapis (na wolne miejsca) w portalu USOS-web zgodnie z poniższym harmonogramem:
- od 23 stycznia, godz. 18:50 do 9 lutego, godz. 23:59
- od 14 lutego, godz. 18:50 do 17 lutego, godz. 14:00
- od 17 lutego, godz. 18:50 do 18 lutego, godz. 14:00
- od 19 lutego, godz. 06:50 do 19 lutego, godz. 14:00
- od 20 lutego, godz. 06:50 do 20 lutego, godz. 14:00
- od 21 lutego, godz. 06:50 do 21 lutego, godz. 14:00
Uwaga!
Wszyscy studenci będą mieli możliwość wnioskowania o wypis za pośrednictwem elektronicznego podania na swoim koncie w USOS-web (zakładka Dla Studentów – podanie ePW - 103X-NAU-WYPIS -- Prośba o wypisanie z przedmiotu poza okresem dozwolonym)
Wskazane podanie o wypis oraz podanie o zapis poza okresem dozwolonym będzie można składać najpóźniej do 27 lutego 2025 r.
Korekty przydziału studentów do grup zajęciowych w portalu USOS-web
Poczynając od trzeciej tury, po każdej turze zapisów koordynatorzy przedmiotów mogą przesuwać studentów między grupami zajęciowymi w portalu USOS-web od godz. 18:50 do godz. 6:00 następnego dnia (zapis na przedmioty odbywa się zawsze między godz. 14:50 a 18:00). Natomiast po ostatniej (szóstej) turze zapisów przesunięcia studentów pomiędzy grupami zajęciowymi są możliwe aż do końca semestru.
Przesunięć studentów między grupami zajęciowymi mogą dokonywać koordynatorzy przedmiotów bezpośrednio w portalu USOS-web, a skutki tych działań są natychmiast widoczne dla studentów.