Ustalenia dotyczące rejestracji studentów studiów stacjonarnych na semestr letni w roku akademickim 2024/2025

Rejestracja będzie przeprowadzona wg następującego harmonogramu:

1. Wstępne decyzje rejestracyjne (status zaliczenia bądź niezaliczenia etapu studiów oraz rejestracja na kolejny etap lub brak rejestracji) zostaną ogłoszone w dniu 13 lutego 2025 r. (czwartek) ok. godz. 18:50 w portalu USOS-web na indywidualnych kontach studentów.

2. Składanie przez studentów wyjaśnień dotyczących osiągnięć uzyskanych w semestrze 2024Z odbędzie się 14 lutego 2025 r. (piątek) od godz. 10:00.

  • W przypadku studentów studiów pierwszego stopnia, semestrów 1-5 (lub 1-6 dla studiów anglojęzycznych), którzy spodziewają się niekorzystnych decyzji rejestracyjnych, konieczne jest złożenie podania zawierającego wyjaśnienia studenta w portalu USOS-web do dnia 14 lutego 2025 r. (piątek) do godziny 10:00. *)

    Rozstrzygnięcia zostaną przekazane studentom składającym wyjaśnienia w portalu USOS-web w odpowiedzi na podanie, w postaci decyzji Prodziekana, ponadto w wybranych przypadkach przeprowadzone zostaną rozmowy ze studentami przy użyciu aplikacji MS Teams w dniu 14 lutego 2025 r. (piątek) zgodnie z następującym harmonogramem (inicjatorem rozmowy będzie Prodziekan):

    Semestr 1 i 2 - w godzinach 10:00-12:00
    Semestr 3 i 4 - w godzinach 12:00-13:00
    Semestr 5 - w godzinach 14:00-15:00
    Studia anglojęzyczne (semestry 1-6) - w godzinach 15:00-16:00

  • W przypadku studentów studiów pierwszego stopnia, semestrów 6, 7 (lub 7, 8 dla studiów anglojęzycznych) oraz studentów studiów drugiego stopnia, powinni oni zwrócić się z wyjaśnieniami do odpowiedniego Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. Nauczania pocztą elektroniczną do godziny 10:00, 14 lutego 2025 r. (piątek).

    Adresy e-mail do składania wyjaśnień:
    Instytut Telekomunikacji – danuta.wojter@pw.edu.pl
    Instytut Systemów Elektronicznych – piotr.wieczorek@pw.edu.pl
    Instytut Radioelektroniki i Technik Multimedialnych – andrzej.buchowicz@pw.edu.pl
    Instytut Mikroelektroniki i Optoelektroniki – marek.niewinski@pw.edu.pl
    Instytut Informatyki – rajmund.kozuszek@pw.edu.pl
    Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej  – tomasz.traczyk@pw.edu.pl

3. Składanie przez studentów egzaminów komisyjnych (na egzaminy kierowani są studenci w wyjątkowych, szczególnie uzasadnionych przypadkach zgodnie z regulaminem studiów) odbędzie się 17 lutego 2025 r. (poniedziałek) od godz. 10:00. Studenci z wyznaczonymi egzaminami komisyjnymi zostaną powiadomieni (pocztą elektroniczną lub telefonicznie) o jego trybie oraz godzinie składania przez odpowiedni Sekretariat.

4. Składanie przez studentów odwołań od decyzji rejestracyjnych do Dziekana, prof. Tomasza Stareckiego, odbędzie się do dnia 15 lutego 2025 r. (sobota) do godz. 18:00. Odwołania do Dziekana należy składać w portalu USOS-web wraz z wyjaśnieniami *)

5. Przyjęcia studentów w sprawie odwołań dotyczących decyzji rejestracyjnych odbywać się będą w dniu 17 lutego 2025 r. (poniedziałek) od godz. 10:00. Decyzje Dziekana zostaną przekazane studentom składającym odwołania w portalu USOS-web, ponadto w wybra nych przypadkach od godziny 10:00 przeprowadzone zostaną rozmowy ze studentami przy użyciu aplikacji MS Teams. Inicjatorem przeprowadzanej rozmowy będzie Dziekan.

Prodziekan ds. Nauczania Dr inż. Piotr Firek

*) Wyjaśnienia mogą dotyczyć tylko wstępnej decyzji o skreśleniu (braku rejestracji na kolejny etap) i powinny zawierać uzasadnienie prośby o zmianę tej decyzji. Wyjaśnienia powinny być umieszczone w podaniu złożonym w portalu USOS-web po zalogowaniu na indywidualne konto studenta.